Browsing by Subject "Sosyal Medya"
Now showing items 1-20 of 22
-
Cengiz ve Diğerleri / Türkiye Karar İncelemesi
(Seçkin Yayıncılık, 2018-03)Ankara Sulh Mahkemesi kararıyla Mayıs 2008’de YouTube internet sitesine erişimin engellenmesinin ardından başvurucular, sosyal medya kullanıcısı sıfatıyla Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’ne başvurarak Avrupa İnsan Hakları ... -
Etkileşimli mobil uygulamaların müzik dinleme motivasyonları üzerindeki rolü: Spotify üzerine bir inceleme
(2019-12)Yeni iletişim teknolojilerinin sunduğu imkanlar sayesinde akıllı telefonlar, gündelik hayatta kullanıcılar tarafından pek çok işlemi gerçekleştirmek için yararlanılan dijital servislere erişimin sağlandığı en önemli ... -
Etkinlik Yönetimi Uygulamalarında Yaratıcı Rekabet Ve Sosyal Medyanın Entegrasyonu
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2014-10)Events are one of the most important and preferred practices of public relations discipline. The importance of event practices rises everyday with the opportunities of improving technology, and becomes much more preferable. ... -
İstanbul Sanat Müzeleri Ve Sosyal- Medya: Twitter Örneği
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)Türkiye’de çağdaş sanat müzeleri son on yıllık zaman dilimi içerisinde kurulmuş ve sosyal yaşamda etkinleşmeye başlamıştır. Bu süreç, bir sosyal medya platformu olan twitter’ın doğuşuyla da örtüşmektedir. Müzelerin ... -
Marka İletişiminde Instagram Kullanımı
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)Bilgi iletişim teknolojilerinde her geçen gün yaşanan gelişmeler ve küreselleşmenin etkileri pazarlama iletişimi dahil birçok alanda değişime yol açmıştır. Günümüzde işletmeler yoğun olarak ayakta kalabilme, küresel ... -
Markaların Sosyal Medya Kullanımının Tüketici Davranışı Üzerindeki Etkileri
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2014-10)With the development of the technology, Internet usage became a habit in everyday life which made the social media indispensable. Social media lets users to get in touch with other users via interactive communication. ... -
Pazarlama İletişiminde Yeni Yaklaşımlar Kapsamında Sosyal Medya Uygulamaları ve Etkili Kampanya Örnekleri
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sanat ve Tasarım Anabilim Dalı, 2012-08)Bilgi teknolojilerindeki gelişmeler ve sosyal medya araçlarının yaygınlaşması, yaşamın her alanında olduğu gibi pazarlama alanında da yeni yaklaşımların ortaya çıkmasına neden olmaktadır. Bu kapsamda pazarlama kavramı, ... -
Selfie Paylaşma Sürecine Etkide Bulunan Motivasyonlar Üzerine Bir İnceleme
(2018-10)Günümüzde, akıllı telefonların kullanımının yaygınlaşması ve özellikle mobil İnternet teknolojilerindeki hızlı gelişim bireylerin kendilerini sosyal platformlar üzerinde her zamankinden daha hızlı, sık ve kolay ifade ... -
Siyasal İletişim Kampanyalarında Sosyal Medyanın Kullanımı (12 Haziran 2011 Seçimleri “Twitter” Örneği)
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2012-10)The rapid advances in communications and information technologies have been altering the old structures and habits in a radical way. One of the leading structures within this transformation process is the media and its ... -
Sosyal Medya Gazeteleri Nasıl Etkiliyor? Haberlerin Twıtter’Da Yayılması Üzerine Bir Araştırma
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2014-04)Social media has been an important outlet for newspapers. Social media have advantages in terms of reaching wider audience and sharing comments about news. Being a digital platform, modularity and automation make social ... -
Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)Doğru mesajın, doğru zamanda, doğru hedef kitlelerle paylaşılması ve sonuçlarının değerlendirilerek yeni çalışmalara kaynaklık etmesi döngüsüne dayanan halkla ilişkiler çalışmalarında, teknolojik olanakların ve internet ... -
Sosyal medyada sanal kimlikler; Sosyal medya fenomenlerinin benlik sunumları üzerine bir araştırma
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2019)İnternet teknolojisinin gelişmesiyle ortaya çıkan sosyal medya araçlarının toplumsal yapıda gerçekleştirdiği değişimin etkisi bireylerin iletişim kurma biçimlerinden, tüketim alışkanlıklarına kadar pek çok alanda karşımıza ... -
Sosyal Medyanın Karanlık Yüzü
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2012-10)In this century, which we name as digital age, the information has being shown as numbers. Without a doubt, the internet has made a huge contribution to the structuring of digital process. Especially the social media, ... -
Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Perspektifinden Eleştirel Bir Bakış
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)Kavramların katman katman içinin boşaldığı, bedenlerin kamusallaştığı dijital dünyada, bilgisayar ekranına tek tuşla bağlanan ruhlar, hayatlarını perdesiz bir biçimde herkese teşhir etmektedir. Bu sistem içinde ... -
Sosyal Medya’nın Kaldıraç Etkisi: Türk Sivil Havacılık Endüstrisi Sosyal Medya Gücünü Nasıl Kullanıyor?
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-01)After the advent of the internet, communication methods have sharply changed and interactivity become more important for customers. Especially customer activities such as information search for company or product details, ... -
The Convergence Of Internet And Radio In Turkey In The Perspective Of Distribution And Audience
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2014-07)The technological developments in the technology had effected media in different ways. It contributed radio, tv and print media which is called as traditional media’s distribution channels to be shaped again. From this ... -
The Impact Of Social Media And Smartphone Use On The Relation Between The Users And The News In Turkey
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)In this article, the experiences of the users with regard to the development of new technologies (of telecommunication, internet and cellphones) in Turkey on the internet are analyzed. The objective is to demonstrate the ... -
Thoughts On Interpellation And Intertextuality Among Facebook Cover Photos Of Four Major Political Parties As Visual Narratives During The Turkish General Election Of 2015 Campaign
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2015-04)The main goal and interest in this paper is to explore how visual narrative processes function through single visual texts as cover photos on official Facebook pages of four major political parties ( Justice and Development ... -
Üniversite Öğrencileri Arasında İnternet Teyit/Doğrulama Platformlarının Kullanımı
(2019-01)İnternet doğrulama/teyit platformları son yıllarda dikkatleri daha çok çeken organizasyonlar haline gelmiştir. Yalan/sahte haberin, özellikle sosyal medya aracılığıyla etkisini arttırdığına ve hakikatın üzerini örterek, ... -
Yalan Haberle Mücadele ve İnternet Teyit/Doğrulama Platformları
(2019-01)Günümüzün toplumsal ve siyasal yaşamında, yalan/sahte haber ve yol açtığı olumsuz sonuçlar etkisini daha da fazla hissettiren bir düzeye yükselmiştir. İçinde bulunduğumuz zamanı post-truth bir dönem olarak adlandıran ...