Güncel Gönderiler

  • Sosyal Medya Her An Ve Her Yerde Görünür Olmak 

    Eraslan - Uludağ, Reyhan (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
    Yüzyıllardır, bireyin her an ve her yerde görünür olma isteği portre resim sanatı ile başlayıp fotoğraf sanatı ile yoğunlaşarak devam etmiştir. Günümüzde ise sosyal medya ile farklılaşıp doruk noktasına ulaşmaktadır. ...
  • İstanbul Sanat Müzeleri Ve Sosyal- Medya: Twitter Örneği 

    Üstünipek, Mehmet (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
    Türkiye’de çağdaş sanat müzeleri son on yıllık zaman dilimi içerisinde kurulmuş ve sosyal yaşamda etkinleşmeye başlamıştır. Bu süreç, bir sosyal medya platformu olan twitter’ın doğuşuyla da örtüşmektedir. Müzelerin ...
  • Locality Transmission Of Global Luxury Brands: Chanel No:5 Perfume Commercial And Interculturality 

    Zeybek, Işıl (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
    Tüketicilerin doymak bilmeyen marka merakını, tatmin olmayan duygularını ve sürekli lüks tutkularını besleyen birçok reklam filmi bulunmaktadır. Elbette, konu lüks olunca bu reklam filmlerinin içinde, parfüm reklamlarının ...
  • Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Perspektifinden Eleştirel Bir Bakış 

    Ilıcak - Aydınalp, Ş. Güzin (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
    Kavramların katman katman içinin boşaldığı, bedenlerin kamusallaştığı dijital dünyada, bilgisayar ekranına tek tuşla bağlanan ruhlar, hayatlarını perdesiz bir biçimde herkese teşhir etmektedir. Bu sistem içinde ...