Now showing items 1-4 of 4

    • İstanbul Sanat Müzeleri Ve Sosyal- Medya: Twitter Örneği 

      Üstünipek, Mehmet (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
      Türkiye’de çağdaş sanat müzeleri son on yıllık zaman dilimi içerisinde kurulmuş ve sosyal yaşamda etkinleşmeye başlamıştır. Bu süreç, bir sosyal medya platformu olan twitter’ın doğuşuyla da örtüşmektedir. Müzelerin ...
    • Locality Transmission Of Global Luxury Brands: Chanel No:5 Perfume Commercial And Interculturality 

      Zeybek, Işıl (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
      Tüketicilerin doymak bilmeyen marka merakını, tatmin olmayan duygularını ve sürekli lüks tutkularını besleyen birçok reklam filmi bulunmaktadır. Elbette, konu lüks olunca bu reklam filmlerinin içinde, parfüm reklamlarının ...
    • Sosyal Medya Her An Ve Her Yerde Görünür Olmak 

      Eraslan - Uludağ, Reyhan (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
      Yüzyıllardır, bireyin her an ve her yerde görünür olma isteği portre resim sanatı ile başlayıp fotoğraf sanatı ile yoğunlaşarak devam etmiştir. Günümüzde ise sosyal medya ile farklılaşıp doruk noktasına ulaşmaktadır. ...
    • Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Perspektifinden Eleştirel Bir Bakış 

      Ilıcak - Aydınalp, Ş. Güzin (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
      Kavramların katman katman içinin boşaldığı, bedenlerin kamusallaştığı dijital dünyada, bilgisayar ekranına tek tuşla bağlanan ruhlar, hayatlarını perdesiz bir biçimde herkese teşhir etmektedir. Bu sistem içinde ...