Search
Now showing items 1-6 of 6
Dijitalleşme Ve Türk Sineması
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2012-04)
Until the 1990’s Turkish cinema was considered as a less developed and insufficient cinema in terms of technology. With the rise of private TV channels, the advances in the advertising industry and with the sponsorships ...
Sinemasal Anlatının Yapılandırılma Sürecinde Sinema Dilinin Önemi: “Vavien” Örneği
(İstanbul Kültür Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın amacı yüzyılımızın en önemli sanat formlarından biri olan sinema sanatında; sinemasal anlatının yapılandırılması sürecini incelemektir. Nasıl ki herhangi bir düşüncenin açıklık kazanması ve etkili olması ancak ...
Türkiye’de Televizyon Dizilerinde Bir Arka Fon Olarak “Üniversite” Ve “Üniversiteli Gençlik” Kurgusu
(İstanbul Kültür Üniversitesi, 2012)
İletişim alanında şimdiye dek yapılan çalışmaların birçoğunda, bir kitle iletişim aracı olarak televizyonun genç nesil üzerindeki belirleyici rolüne sık sık değinilmiştir. Toplumun önemli bir dinamiği olan genç nesilin ...
The Function And Important Of The Narrator In Film : Narrative
(Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012-01)
The relationship between audience and film narrative, as well as methods used in film narrative are changing according to the increasing possibilities born in film narration, in parallel with the developments in motion ...
Film Tasarımında Ses, Anlatı Ve Öznellik İlişkisi: “Üç Maymun” Örneği
(Akdeniz Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, 2012)
Filmsel tasarım sürecinin temel öğelerinden olan ses; çoğu kez teknik bir olgu olarak algılanmasına rağmen, filmin anlatı estetiğini belirleyen önemli öğelerden biridir. Sadece görüntüyü tamamlayan değil, aynı zamanda film ...
Pelikülden Dijitale Sinemada Seyir Kültürü Ve Seyircinin Değişen Konumu
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2012-04)
In parallel with technological advances, the rapidly changing nature of the motion picture
where each new mode of production brings with it a new kind of viewership. Each new kind of viewership leads to the re-definition ...