Show simple item record

dc.contributorMühendislik Fakültesi / Faculty of Engineering Endüstri Mühendisliği / Industrial Engineeringtr_TR
dc.contributor.authorTarhan, İbrahim Ethem
dc.date.accessioned2018-12-18T07:06:11Z
dc.date.available2018-12-18T07:06:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11413/4003
dc.description.abstractGünümüzde öğretim üyeleri, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesinde branş dersleri olmayan işletme Yönetimi, Ekonomi, Pazarlama Yönetimi ve Mühendislik Ekonomisi gibi derslerin öğrencilere faydası olup olmadığını tartışmaktadırlar. Başka bir deyişle tartışma konusu Bolonga sürecinde yeni ders programlarını hazırlarken bu derslerin zorunlu dersler arasına alınıp alınmamasıdır. Bu çalışmanın amacı mühendis olarak iĢ hayatına atılacak olan gençlerin gerçek hayatta doğru yatırım kararları verebilmeleri ve başarılı olabilmeleri için yukarıda sözü geçen derslerin branş dersleri kadar faydalı ve önemli olduklarını kanıtlamaya çalışmaktır. Çalışmada işletme Yönetimi, Mühendislik Ekonomisi, Ekonomi, Finansal ve Maliyet Muhasebesi derslerini almıĢ olan ĠnĢaat Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği ve Bilgisayar Mühendisliği bölümü öğrencilerine uygulanmış olan AKTS Kredisi (Öğrenci işyükü) belirleme anketi ile ECTS bilgilerini içeren Yönetim Panelinin değerlendirilmesi incelenecektir. Çalışmada sadece "Ekonomi" dersi değerlendirilecektir.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherTMMOB İnşaat Mühendisleri Odasıtr_TR
dc.relation6. İnşaat Yönetimi Kongresitr_TR
dc.subjectZorunlu Derstr_TR
dc.subjectSeçmeli Derstr_TR
dc.subjectYaşam Boyu Öğrenmetr_TR
dc.subjectBologna Sürecitr_TR
dc.subjectProgram Çıktılarıtr_TR
dc.subjectÖğretim Çıktılarıtr_TR
dc.titleMühendislik ve Mimarlık Fakültesinde Ekonomi Dersinin Önemitr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.contributor.authorID114926tr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record