• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
View Item 
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme / Business Administration
  • Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums
  • View Item
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme / Business Administration
  • Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Are Generation Z Consumers Aware of the Heritage Brand Recognition of Turkish Brands Surviving Over a Century

Thumbnail
Date
2015
Author
Arıker, Çağla
Type
Article
Language
tr
Metadata
Show full item record
Subject
Generation Z
Brand Awareness
Brand Recognition
Old Brands
URI
https://hdl.handle.net/11413/4078
Collections
  • Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums [37]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Thumbnail

    Effect Of Confronting Brand And Experience Of Brand On Remembering Brand (Case Study: Consumers Of Shampo In Rasht) 

    Abkenarei, Mahsa Ghaffari; Asil, Seyyed Mohammad Noe Pasand (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-07)
    Present research aims to investigate The Effect of Brand Exposure and Brand Exprience on Brand Recall through perceived brand image, self-image congruence and trust. This study is descriptive and in aim is functional and ...
  • Thumbnail

    Markaların ulusal düzlemde yaratılması, korunması süreci ve örnek uygulamalar 

    Gümüş, Sema (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2014-05)
    Küreselleşmeye bağlı olarak uluslar arası ticaret ve teknolojinin gelişmesiyle birlikte sınai mülkiyet kavramının hem ulusal hem de uluslararası platformda gelişmesine ve korunmasına büyük önem verilmiştir. Üretim, dağıtım ...
  • Thumbnail

    Kült Marka Leica Fotoğraf Makinesinin Marka Konumlandırması 

    Güz Gündeş, Nüket; Ilıcak, Ş. Güzin (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-06)
    Tüm dünyada ‘kült marka’ olarak bilinen Leica fotoğraf makinesinin marka konumlandırılmasındaki başarısının incelenmesi, amaçlanmıştır. Mitos (söylence) olma sürecinde markanın nasıl konumlandığı, bu konumlama alanının ...

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

İKU Kütüphane


Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRights

My Account

Login

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS