Are Generation Z Consumers Aware of the Heritage Brand Recognition of Turkish Brands Surviving Over a Century
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Effect Of Confronting Brand And Experience Of Brand On Remembering Brand (Case Study: Consumers Of Shampo In Rasht)
Abkenarei, Mahsa Ghaffari; Asil, Seyyed Mohammad Noe Pasand (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-07)Present research aims to investigate The Effect of Brand Exposure and Brand Exprience on Brand Recall through perceived brand image, self-image congruence and trust. This study is descriptive and in aim is functional and ... -
Markaların ulusal düzlemde yaratılması, korunması süreci ve örnek uygulamalar
Gümüş, Sema (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2014-05)Küreselleşmeye bağlı olarak uluslar arası ticaret ve teknolojinin gelişmesiyle birlikte sınai mülkiyet kavramının hem ulusal hem de uluslararası platformda gelişmesine ve korunmasına büyük önem verilmiştir. Üretim, dağıtım ... -
Kült Marka Leica Fotoğraf Makinesinin Marka Konumlandırması
Güz Gündeş, Nüket; Ilıcak, Ş. Güzin (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-06)Tüm dünyada ‘kült marka’ olarak bilinen Leica fotoğraf makinesinin marka konumlandırılmasındaki başarısının incelenmesi, amaçlanmıştır. Mitos (söylence) olma sürecinde markanın nasıl konumlandığı, bu konumlama alanının ...