Now showing items 1-2 of 2

    • İstanbullu Logolar 

      Küçükerdoğan, Rengin (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-03)
      Ferdinand de Saussure'e göre değeri oluşturulan ilkeler, "değeri belirlenecek şeyle değiştirilebilir benzemez bir öğe ve değeri söz konusu olan şeyle karşılaştırılabilir benzer öğeler"dir. Buna dayanarak, değerin var ...
    • Reklamda cinsellik kullanımı: Türkiye'de besin maddesi reklamlarında cinsel çağrışımları 

      Dündar, Ferrah Nur (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Anabilim Dalı, 2009-02)
      Değişen toplumsal değerlerle birlikte reklamın hedef kitlesi de değişim göstermiştir. Bu değişim ürün ve hizmetlerini satmayı hedefleyen reklamverenleri ve reklamcıları harekete geçirmiştir. Bilinç altına ve iç güdülere ...