Now showing items 1-3 of 3

    • Açıkhava reklamlarında yaratıcı strateji kullanımı: Reklam mesajları ve marka imajı etkileşimi 

      Salkım, Osman Onur (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2017)
      Bu çalışmada, Reklamcılar Derneği'nin düzenlemiş olduğu "Kristal Elma Festivali" etkinliğinin 2016 yılında gerçekleştirilen 28. Kristal Elma Reklam Ödülleri, Açıkhava Kategorisi'nde ödül alan 5 reklam afişi, Açıkhava ...
    • An interdisciplinary approach at design-space and graphic design interaction between interior 

      Kutlu, Rana (Istanbul Kultur Univ, Atakoy Campus, Bakırkoy, Istanbul, 34156, Turkey, 2015-07)
      Nowadays the concept of "identity" is worked on diligently as a marketing strategy and deemed as an important tool in concept works of design disciplines of different scales through physical space, which reaches out to ...
    • Information design products in visual culture: university campuses 

      Karaalioğlu, Sevim (Istanbul Kultur Univ, Atakoy Campus, Bakirkoy, Istanbul, 34156, Turkey, 2015-10)
      The study subject involves directional tools and aids found throughout university campuses. The objective of this study is to analyze the directional tools and aids via graphics and written communication, enable users to ...