Now showing items 1-2 of 2

    • 2000 sonrası İstanbul'da sanat piyasasını yönlendiren etmenler 

      Sağbaş, Şöhret (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sanat Yönetimi Anabilim Dalı, 2013-01)
      Bu tezde, İstanbul'daki plastik sanatlar piyasasının 2000 sonrasındaki durumu ele alınmıştır. Plastik Sanatların, günümüz koşullarında bir piyasa halini alması, küresel sanata adaptasyonu ile birlikte piyasa aktörlerinin ...
    • İstanbul sanat müzeleri ve sosyal- medya: Twitter örneği 

      Üstünipek, Mehmet (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
      Türkiye’de çağdaş sanat müzeleri son on yıllık zaman dilimi içerisinde kurulmuş ve sosyal yaşamda etkinleşmeye başlamıştır. Bu süreç, bir sosyal medya platformu olan twitter’ın doğuşuyla da örtüşmektedir. Müzelerin ...