Search
Now showing items 1-10 of 57
Televizyon Dizilerinde Gizli Reklam Uygulamaları
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2014-05)
Gelişen pazarlama anlayışıyla birlikte reklam kavramı, günümüzün vazgeçilmez iletişim araçlarından biri konumuna gelmiştir. Küresel rekabetin arttığı günümüz dünyasında markalar, ürün ve hizmetlerini hedef kitlelerine ...
Metinlerarası anlam aktarımında bir yöntem olarak ekfrasis: Şiir-roman ve sinemada kullanımıEkphrasis as a method of intertextual transference of meaning: Its use in poetry-novel and cinema
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Dinler Tarihi Anabilim Dalı, 2012-01)
Görsel sanatlar ve yazın ilişkisi çağlar boyunca değişik yaklaşımları beraberinde getirmiştir. Görsel sanat yapıtlarının kullanım alanlarının yaygınlaşması, edebiyat, sinema, reklam gibi birbirinden bağımsız alanlarda ...
Kurumsal itibar yönetiminde ekonomi basınının yeriThe rule of financial press in corporate reputation manangement
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2013-09)
Kurumsal itibar yönetimi çerçevesinde kurum ve kuruluşlar çeşitli iletişim stratejileri geliştirmektedir. Stratejinin en önemli ayağını tamamlayan ?medya? ise, bu yönetim sürecinin aynası konumundadır. Basın, kurumlar için ...
Kurumsal iletişim yönetimi çerçevesinde iletişim etkinlikleri ve uygulamaları: Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) uygulama örneğiCommuni̇cati̇ons acti̇vi̇ti̇es and appli̇cati̇ons wi̇thi̇n the framework of corporate communi̇cati̇ons management: Turki̇sh Grand Nati̇onal Assembly (TGNA) – A sample appli̇cati̇on
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2014-09)
Dünya, artık sınırların ortadan kalktığı global bir köy halini aldı. Bunda en büyük etken yeni teknolojiler sayesinde, ulaşım ve paylaşım hızının artarak eskisine nazaran anlık hale gelmesidir. Bundan dolayı son 20 yılda ...
Yeni medya ve kısa film olgusuNew media and the phenomenon of short film
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Tasarımı Anabilim Dalı / İletişim Tasarımı Bilim Dalı, 2014-01)
Sinema, kitlesel iletişime büyük bir ivme kazandırıp, geniş kitleler tarafından benimsenmiş ve önemli bir sanat dalı haline gelmiştir. Kısa film sinema sektöründe önemli bir yere sahip olup anlatılmak isteneni yoğunlaştırarak ...
Kurumsal İletişim Çalışmalarının Sürdürülebilirliği Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluk UygulamalarıCorporate Social Responsibility Corporate Communications for the Sustainability of Work Applications
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı, 2013-06)
Günümüz koşullarında, tüm sektörlerde yer alan kurumlar açısından önemli olan unsurun, kurumun tüketiciler/hedef kitle ve diğer paydaşlar zihnindeki izdüşümü olduğu, şüphe götürmez bir gerçektir. Bu bağlamda tüm kurumlarca ...
Lüks markaların konumlandırılmasında sanat etkinliklerinin kullanılması
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2015-01)
Tüketicilerin hava, su, yiyecek ve barınma gibi biyolojik gereksinimlerinden sonra, sonradan edinilmiş gereksinimleri gelmektedir. Bu gereksinimlerin arasında bir kültüre dahil olma ile ortaya çıkan psikolojik ihtiyaçlar ...
Tüketim kültürünün aracı olarak reklamlarda nesneleşen birey ya da bireye dönüşen nesneAdvetorilas as a medium of consumption culture and anthropomorfism (Object people or humanoids)
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2014-04)
Teknolojik gelişmeler hayatın her alanında değişikliklere sebep olduğu gibi bireylerin izlediği şeylerde, tüketim alışkanlıklarında, beklentilerinde de değişiklikler yaratmaktadır. Küreselleşen dünyada ulaşılabilirliğin ...
Sporda Şiddet Yasası ve şike soruşturması çercevesinde basında yer alan haberlerde kullanılan fotoğraf çözümlemeleriThe analysis of the photographs used in press in the concept of match fixing investigation and Law of Violance in Sports
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı, 2012)
Basın; gazete, dergi, internet gibi belirli zamanlarda çıkan yayınların bütünü olarak tanımlanır. Bu yayınların asıl amacı da, hiç şüphe yok ki öncelikle hedef kitlenin haberdar olma ve bilgilenme ihtiyacına karşılık ...
Küreselleşme sürecinde medyadaki dezenformasyon ve Irak işgali örneğiMedia disinformation during globalization process and Example off Iraq invasion
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Dinler Tarihi Anabilim Dalı, 2011-06)
1980'li yıllarla birlikte dünyada küreselleşmenin etkisiyle medya sektöründe yoğunlaşma ve finansal hareketlerin hızlandığını görüyoruz. Kamu yararına yayın yapma olanakları gün geçtikçe kısıtlanırken, medya endüstrisinde ...