Now showing items 1-4 of 4

    • Kurumsal Kimlik Çalışmaları: Beko Örneği 

      Atam, Ali Asker (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2014-04)
      Günümüzde bulunan bütün marka/kurumların tek amacı nihai tüketicide olumlu bir algı oluşturmak ve bu algıyı sürekli pekiştirmektir. Bunun en önemli faktörü ise iyi araştırmalar sonucunda oluşturulmuş bir kurumsal kimliktir. ...
    • Sinemada Edebiyat Uyarlamaları Ve Göstergeler: Muhteşem Gatsby (2013) Filmi Örneği 

      Ormanlı, Okan (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2014-04)
      The cinema and literature are two different branches of the arts that have on occasion collaborated with one another over the past 120 years. The Hollywood film industry, along with many other national cinemas have ...
    • Sinemada Karakter Olgusu: Bir Karakter Oyuncusu Olarak Sadri Alışık 

      Bayrak, Tamer (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2014-04)
      Sinema, güzel sanatların dalı olarak, yansıtılmaya uygun olan filmleri gerçekleştirme ve yaratma sanatıdır. (TDK, 1998, syf. 1987) Bu sanatın oluşma sürecinde büyük acılar, fedakarlıklar ve emekler gösterilmiştir. Bugün ...
    • Tüketim Olgusunun Sinemada Kullanımı: Fıght Club Filminin İncelenmesi 

      Kınay, Ömür (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2014-04)
      “Tüketim toplumu”, bugün yürürlükte olan toplum yapısının, yapılan birçok tanımlamalarından sadece bir tanesi olmaktadır. Tüketim toplumu denilince akla ilk gelen ‘tüketme’ edimi Fight Club filminde, ürün yerleştirme ...