Search
Now showing items 1-10 of 17
Tüketicilerin restoran seçiminde kullandıkları seçim kriterleri ile demografik özellikleri arasındaki ilişkiThe Relationship Between The Restaurant Choice Criteria of Consumers and Their Demographic Characteristics
(2012-07)
Yeme-içme sektörü, ülkemizde büyüyen sektörler
arasında yeralır. Bununla beraber, tüketicinin restoran seçim
kriterlerinin ve bu kriterleri etkileyen faktörlerin
incelenmesinde eksiklikler olduğu görülebilir. ...
Restoran Web Sitelerinin İçerik ve Sunumlarının Analizi: İstanbul ÖrneğiContent and the Format Analysis of Restaurant Web Sites: The Example of Istanbul
(2012)
İçerik ve sunum, tüketicilerin işletme web sitesinden
memnuniyetini etkileyen iki önemli faktördür.
Bu nedenle, işletmenin web sitesinin,
tüketicilerin mal ve hizmetlerle ilgili sorularına
cevap bulabilecekleri içerik ...
A Methodological Problem: “Created Artifical Awareness” in CSR Research
(2017-06)
When studies on Corporate Social Responsibility (CSR) are examined, it is seen that most of the studies assume awareness of CSR or create artificial awareness. This is a methodological problem and can be named as “Created ...
Dünya’da ve Türkiye’de Sosyal Girişimciliğin Gelişimi
(2016)
Sosyal girişimcilik kavramı son yıllarda özellikle Türkiye’de akademik yazında yer almaya başlamıştır. Kavramsal olarak içerisinde “Sosyal” ve “Girişimci” olmak üzere iki farklı terimi bulundurmaktadır. Her ne kadar yeni ...
Generation Z and CSR: antecedents of purchasing intention of university students
(Kafkas University, 2017)
Objective of this research is to
examine hierarchy between three factors that affect
purchasing intention of Generation Z for products of
companies implementing CSR projects. Since Generation Z
will become target market ...
Bir Kutu Seç: Türkiye'de Dijital Abonelik İş Modelleri
(2019-10)
Abonelik sistemi bilinen en eski iş modellerinden biridir. Yıllardır devam etmekte olan dergi, cep telefonu servis sağlayıcıları, spor salonları, TV platformları abonelik modelleri akla gelen ilk örnekler arasındadır. ...