• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • Search
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 17

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Tüketicilerin restoran seçiminde kullandıkları seçim kriterleri ile demografik özellikleri arasındaki ilişkiThe Relationship Between The Restaurant Choice Criteria of Consumers and Their Demographic Characteristics 

Arıker, Çağla (2012-07)
Yeme-içme sektörü, ülkemizde büyüyen sektörler arasında yeralır. Bununla beraber, tüketicinin restoran seçim kriterlerinin ve bu kriterleri etkileyen faktörlerin incelenmesinde eksiklikler olduğu görülebilir. ...
Thumbnail

Restoran Web Sitelerinin İçerik ve Sunumlarının Analizi: İstanbul ÖrneğiContent and the Format Analysis of Restaurant Web Sites: The Example of Istanbul 

Arıker, Çağla (2012)
İçerik ve sunum, tüketicilerin işletme web sitesinden memnuniyetini etkileyen iki önemli faktördür. Bu nedenle, işletmenin web sitesinin, tüketicilerin mal ve hizmetlerle ilgili sorularına cevap bulabilecekleri içerik ...
Thumbnail

A Methodological Problem: “Created Artifical Awareness” in CSR Research 

Arıker, Çağla (2017-06)
When studies on Corporate Social Responsibility (CSR) are examined, it is seen that most of the studies assume awareness of CSR or create artificial awareness. This is a methodological problem and can be named as “Created ...
Thumbnail

Dünya’da ve Türkiye’de Sosyal Girişimciliğin Gelişimi 

Sönmez, Asuman; Arıker, Çağla; Toksoy, Andaç (2016)
Sosyal girişimcilik kavramı son yıllarda özellikle Türkiye’de akademik yazında yer almaya başlamıştır. Kavramsal olarak içerisinde “Sosyal” ve “Girişimci” olmak üzere iki farklı terimi bulundurmaktadır. Her ne kadar yeni ...
Thumbnail

Generation Z and CSR: antecedents of purchasing intention of university students 

Arıker, Çağla; Toksoy, Andaç (Kafkas University, 2017)
Objective of this research is to examine hierarchy between three factors that affect purchasing intention of Generation Z for products of companies implementing CSR projects. Since Generation Z will become target market ...
Thumbnail

Shopping Motivations of Generation Z Customers For Different Retailer Types and Shopping Companion 

Yozgat, Uğur; Arıker, Çağla (2018-09)
Thumbnail

Kıdemli Aile İşletmelerinin Sosyal Medyada Varlığı 

Arıker, Çağla; Toksoy, Andaç (2016)
Thumbnail

Bir Kutu Seç: Türkiye'de Dijital Abonelik İş Modelleri 

Arıker, Çağla (2019-10)
Abonelik sistemi bilinen en eski iş modellerinden biridir. Yıllardır devam etmekte olan dergi, cep telefonu servis sağlayıcıları, spor salonları, TV platformları abonelik modelleri akla gelen ilk örnekler arasındadır. ...
Thumbnail

Instagram Girişçileri için Kritik Başarı Faktörleri 

Arıker, Çağla (2017)
Thumbnail

Algılanan Mağaza Çevresi, Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi 

Arıker, Çağla; Yozgat, Uğur (2018)
  • 1
  • 2

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoSThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoS

My Account

Login

Discover

Author
Arıker, Çağla (17)
Toksoy, Andaç (4)Yozgat, Uğur (3)Baysal, Ayşe Can (1)Gürdal, Sahavet (1)Küçükaltan, Derman (1)Sönmez, Asuman (1)SubjectGeneration Z (3)Alışveriş Deneyimi (2)CSR (2)Girişimci (2)Instagram (2)Restaurants (2)Restoranlar (2)Attitudes (1)Brand Awareness (1)Brand Recognition (1)... View MoreDate Issued2017 (5)2018 (3)2012 (2)2014 (2)2016 (2)2011 (1)2015 (1)2019 (1)Has File(s)No (14)Yes (3)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS