Search
Now showing items 1-4 of 4
Dünya’da ve Türkiye’de Sosyal Girişimciliğin Gelişimi
(2016)
Sosyal girişimcilik kavramı son yıllarda özellikle Türkiye’de akademik yazında yer almaya başlamıştır. Kavramsal olarak içerisinde “Sosyal” ve “Girişimci” olmak üzere iki farklı terimi bulundurmaktadır. Her ne kadar yeni ...
Generation Z and CSR: antecedents of purchasing intention of university students
(Kafkas University, 2017)
Objective of this research is to
examine hierarchy between three factors that affect
purchasing intention of Generation Z for products of
companies implementing CSR projects. Since Generation Z
will become target market ...
Türkiye’de Girişimcilik ve Türk Girişimci Profili Üzerine Bir Analiz
(2014)
Girişimcilik ve yeni girişimciler tüm dünyada ekonomilerin gelişmesi ve işsizliğin önüne
geçilmesi konularında çıkış yolu olarak görülmektedir. Türkiye ekonomisi açısından da yeni
girişimlerle yaratılacak üretim ve ...
Organizational Change Effect on Innovative Work BehaviourÖrgütsel Değişimin Yenilikçi İş Davranışına Etkisi
(2017)
Today, change and innovation concepts have become the most important components for
organizational success. In this context, this paper tries to explain the effects of innovative
work behaviors of employees and managers ...