Search
Now showing items 1-8 of 8
Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)
Doğru mesajın, doğru zamanda, doğru hedef kitlelerle paylaşılması ve sonuçlarının değerlendirilerek yeni
çalışmalara kaynaklık etmesi döngüsüne dayanan halkla ilişkiler çalışmalarında, teknolojik olanakların ve
internet ...
İletişim Çalışmalarının Girişimicilikteki Rolü ve Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Kavramına Bakışı Üzerine Bir Araştırma
(2019-04)
Girişimcilik kavramının günümüzde popüler olmasının altyapısındaki koşulların değerlendirilmesi
gereği, özellikle iletişim ortamlarının gelişmesiyle doğru orantılı olarak daha anlamlı ve etkili
olmuştur. Çünkü girişimcilik ...
The Effect of Product Advertisements on Brand Reputation: Analysis of “Hasbro New Year’s Advertisement” as an Example
(7th International Humanities & Social Sciences, Prague, Chareles University-UAGP, Published by AGP Research, Mayaa Education, London & Istanbul., 2017-05)
Sanat, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler İlişkisi
(Sanatı Yönetmek Sempozyumu, Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi, 2014-11)
Google's localization strategy in marketing communication techniques by using Doodle: Doodle examples in Turkey
(2019-12)
Markalar küreselleşen pazar koşulları ve değişen tüketici profilleri nedeniyle pazarlama iletişimi çalışmalarını gerçekleştirirken hem küresel hem de yerel davranarak konumlanma stratejisi benimseme eğiliminde devam ...