• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • Search
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi 

Koçak, Sevinç (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)
Doğru mesajın, doğru zamanda, doğru hedef kitlelerle paylaşılması ve sonuçlarının değerlendirilerek yeni çalışmalara kaynaklık etmesi döngüsüne dayanan halkla ilişkiler çalışmalarında, teknolojik olanakların ve internet ...

İletişim Çalışmalarının Girişimicilikteki Rolü ve Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Kavramına Bakışı Üzerine Bir Araştırma 

Koçak, Sevinç (2019-04)
Girişimcilik kavramının günümüzde popüler olmasının altyapısındaki koşulların değerlendirilmesi gereği, özellikle iletişim ortamlarının gelişmesiyle doğru orantılı olarak daha anlamlı ve etkili olmuştur. Çünkü girişimcilik ...
Thumbnail

The Effect of Product Advertisements on Brand Reputation: Analysis of “Hasbro New Year’s Advertisement” as an Example 

Koçak, Sevinç (7th International Humanities & Social Sciences, Prague, Chareles University-UAGP, Published by AGP Research, Mayaa Education, London & Istanbul., 2017-05)
Thumbnail

Yönetmen Ferzan Özpetek’in İstanbul Kırmızısı Filminin Türkiye Tanıtımı Çerçevesinde İncelenmesi: Göstergebilimsel Bir İnceleme 

Koçak, Sevinç; Tüplek, Semra (2018)
Thumbnail

Kentlerin/Ülkelerin Pazarlamasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi 

Koçak, Sevinç (2015-03)
Thumbnail

Sanat, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler İlişkisi 

Koçak, Sevinç (Sanatı Yönetmek Sempozyumu, Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi, 2014-11)
Thumbnail

Kurumsal İletişimin İtibar Yönetimine Katkısı 

Koçak, Sevinç (2014-05)
Thumbnail

Google's localization strategy in marketing communication techniques by using Doodle: Doodle examples in Turkey 

Koçak, Sevinç (2019-12)
Markalar küreselleşen pazar koşulları ve değişen tüketici profilleri nedeniyle pazarlama iletişimi çalışmalarını gerçekleştirirken hem küresel hem de yerel davranarak konumlanma stratejisi benimseme eğiliminde devam ...

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRights

My Account

Login

Discover

Author
Koçak, Sevinç (7)
Koçak, Sevinç (1)Tüplek, Semra (1)SubjectHalkla İlişkiler (3)Pazarlama (2)Public Relations (2)advertisement (1)Algı Yönetimi (1)Brand Management (1)Communication (1)Corporate Messaging (1)crisis communication (1)Entrepreneurship (1)... View MoreDate Issued2014 (2)2019 (2)2015 (1)2016 (1)2017 (1)2018 (1)Has File(s)No (5)Yes (3)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS