Search
Now showing items 1-10 of 80
VISUALIST / Uluslararası Görsel Kültür Kongresi İletişimde, Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar “Dijitalleşme” Cilt 2VISUALIST / International Congress on Visual Culture New Approaches in Communication, Art and Design “Digitalization” Vol 2
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sanat ve Tasarım Fakültesi, 2012-03)
Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)
Doğru mesajın, doğru zamanda, doğru hedef kitlelerle paylaşılması ve sonuçlarının değerlendirilerek yeni
çalışmalara kaynaklık etmesi döngüsüne dayanan halkla ilişkiler çalışmalarında, teknolojik olanakların ve
internet ...
VISUALIST / Uluslararası Görsel Kültür Kongresi İletişimde, Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar “Dijitalleşme” Cilt 1VISUALIST / International Congress on Visual Culture New Approaches in Communication, Art and Design “Digitalization” Vol 1
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Sanat ve Tasarım Fakültesi, 2012-03)
Yeni Medyanın Olanakları: Semantik Web
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2015-01)
Everything has a text format for individuals. These texts are being transferred to the destination with
the communication process and during this transfer process channel or media is important. In this
study, during ...
Küreselleşme Ve Küresel Markalaşma: Yerellik Ve Kültürel Göstergeler Bağlamında Pringles Örneği
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-04)
It is no argument that the world has become an increasingly interactive place. This is an
obvious result of globalization. In direct parallel to this, different brands have adapted their
advertising strategies wherein ...
Sosyal Medya Her An Ve Her Yerde Görünür Olmak
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
Yüzyıllardır, bireyin her an ve her yerde görünür olma isteği portre resim sanatı ile başlayıp fotoğraf
sanatı ile yoğunlaşarak devam etmiştir. Günümüzde ise sosyal medya ile farklılaşıp doruk noktasına
ulaşmaktadır. ...
Digital Media Strategies of Luxury Brands
(, 2012-03)
Institutions that provide products and services and that show activity in all areas, not only are agents of change but also lead the race in novelties under the wind of change in a rapidly digitalizing world. In this sense, ...
Moda Dergilerinden Moda Ansiklopedisine, Roland Barthes'in Yazılı Göstergelerinden Görüntü Göstergelere İşlevsel Bakış
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-06)
Gerek görse,l gerek dilsel göstergelerin tek başına hiçbir anlam aktarmadıkları ancak kullanıldıkları zamana, bağlama, uzama ve kültürlere göre değişkenlik gösterdikleri ve belli bir dizge içerisinde anlam kazandıkları ...
Tüketim Olgusunun Sinemada Kullanımı: Fıght Club Filminin İncelenmesi
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2014-04)
“Tüketim toplumu”, bugün yürürlükte olan toplum yapısının, yapılan birçok tanımlamalarından sadece bir
tanesi olmaktadır. Tüketim toplumu denilince akla ilk gelen ‘tüketme’ edimi Fight Club filminde, ürün
yerleştirme ...
Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının İkna Sürecinde Sosyal İçerikli Reklamların Kullanımı: Bir Çözümleme ÖrneğiThe Use Of Social Content Advertisings In social Responsibility Campaign’s persuasion Process: An Analysis
(Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, 2011-10)
Günümüzde sosyal sorumluluk kavramının önemi toplumu bilgilendirmek ve toplum- sal sorunlara önem vermek açısından gerek özel işletmeler gerekse sivil toplum kuruluşları ve devlet kurumları için giderek artmaktadır. Sosyal ...