• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • Search
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 80

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

VISUALIST / Uluslararası Görsel Kültür Kongresi İletişimde, Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar “Dijitalleşme” Cilt 2VISUALIST / International Congress on Visual Culture New Approaches in Communication, Art and Design “Digitalization” Vol 2 

Zeybek, Işıl; Yengin, Deniz; Ekin, Volkan; Eceoğlu, Arzu; Çedikçi, Tuğçe; Deneçli, Ceyda (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sanat ve Tasarım Fakültesi, 2012-03)
Thumbnail

Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi 

Koçak, Sevinç (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)
Doğru mesajın, doğru zamanda, doğru hedef kitlelerle paylaşılması ve sonuçlarının değerlendirilerek yeni çalışmalara kaynaklık etmesi döngüsüne dayanan halkla ilişkiler çalışmalarında, teknolojik olanakların ve internet ...
Thumbnail

VISUALIST / Uluslararası Görsel Kültür Kongresi İletişimde, Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar “Dijitalleşme” Cilt 1VISUALIST / International Congress on Visual Culture New Approaches in Communication, Art and Design “Digitalization” Vol 1 

Zeybek, Işıl; Yengin, Deniz; Ekin, Volkan; Eceoğlu, Arzu; Deneçli, Ceyda (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sanat ve Tasarım Fakültesi, 2012-03)
Thumbnail

Yeni Medyanın Olanakları: Semantik Web 

Yengin, Deniz (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2015-01)
Everything has a text format for individuals. These texts are being transferred to the destination with the communication process and during this transfer process channel or media is important. In this study, during ...
Thumbnail

Küreselleşme Ve Küresel Markalaşma: Yerellik Ve Kültürel Göstergeler Bağlamında Pringles Örneği 

Kınay, Ömür (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-04)
It is no argument that the world has become an increasingly interactive place. This is an obvious result of globalization. In direct parallel to this, different brands have adapted their advertising strategies wherein ...
Thumbnail

Sosyal Medya Her An Ve Her Yerde Görünür Olmak 

Eraslan - Uludağ, Reyhan (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
Yüzyıllardır, bireyin her an ve her yerde görünür olma isteği portre resim sanatı ile başlayıp fotoğraf sanatı ile yoğunlaşarak devam etmiştir. Günümüzde ise sosyal medya ile farklılaşıp doruk noktasına ulaşmaktadır. ...
Thumbnail

Digital Media Strategies of Luxury Brands 

Zeybek, Işıl; Ekin, Volkan (, 2012-03)
Institutions that provide products and services and that show activity in all areas, not only are agents of change but also lead the race in novelties under the wind of change in a rapidly digitalizing world. In this sense, ...
Thumbnail

Moda Dergilerinden Moda Ansiklopedisine, Roland Barthes'in Yazılı Göstergelerinden Görüntü Göstergelere İşlevsel Bakış 

Zeybek, Işıl (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-06)
Gerek görse,l gerek dilsel göstergelerin tek başına hiçbir anlam aktarmadıkları ancak kullanıldıkları zamana, bağlama, uzama ve kültürlere göre değişkenlik gösterdikleri ve belli bir dizge içerisinde anlam kazandıkları ...
Thumbnail

Tüketim Olgusunun Sinemada Kullanımı: Fıght Club Filminin İncelenmesi 

Kınay, Ömür (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2014-04)
“Tüketim toplumu”, bugün yürürlükte olan toplum yapısının, yapılan birçok tanımlamalarından sadece bir tanesi olmaktadır. Tüketim toplumu denilince akla ilk gelen ‘tüketme’ edimi Fight Club filminde, ürün yerleştirme ...
Thumbnail

Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının İkna Sürecinde Sosyal İçerikli Reklamların Kullanımı: Bir Çözümleme ÖrneğiThe Use Of Social Content Advertisings In social Responsibility Campaign’s persuasion Process: An Analysis 

Yıldız, Öykü Ezgi; Denençli, Ceyda (Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, 2011-10)
Günümüzde sosyal sorumluluk kavramının önemi toplumu bilgilendirmek ve toplum- sal sorunlara önem vermek açısından gerek özel işletmeler gerekse sivil toplum kuruluşları ve devlet kurumları için giderek artmaktadır. Sosyal ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 8

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRights

My Account

Login

Discover

AuthorZeybek, Işıl (20)Yengin, Deniz (6)Ekin, Volkan (5)Ormanlı, Okan (5)Akdaş, Cangül (4)Kınay, Ömür (4)Koçak, Sevinç (3)Parseyhan, Beste Gökçe (3)Atasoy, Ayşe Duygu (2)Denençli, Ceyda (2)... View MoreSubjectCinema (9)Sinema (8)Social Media (8)New Media (5)Sosyal Medya (5)Yeni Medya (5)Internet (4)New media (4)Technology (4)Brand (3)... View MoreDate Issued2010 - 2020 (73)2002 - 2009 (7)Has File(s)
Yes (80)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS