• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • Search
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi 

Koçak, Sevinç (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)
Doğru mesajın, doğru zamanda, doğru hedef kitlelerle paylaşılması ve sonuçlarının değerlendirilerek yeni çalışmalara kaynaklık etmesi döngüsüne dayanan halkla ilişkiler çalışmalarında, teknolojik olanakların ve internet ...
Thumbnail

A General Outlook of Conjugal Union And Marriege In Turkey In The Context Of Popular Culture New Media 

Yıldız, Öykü Ezgi; Denençli, Ceyda; Deneçli, Sevda (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2011-07)
In our time, in which social lifeturnes spiritual values into a market, local standards of judgement, human relations and conjugal union has been influenced by this change, also. In our time, conjugal union, which is ...
Thumbnail

İstanbul sanat müzeleri ve sosyal- medya: Twitter örneği 

Üstünipek, Mehmet (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
Türkiye’de çağdaş sanat müzeleri son on yıllık zaman dilimi içerisinde kurulmuş ve sosyal yaşamda etkinleşmeye başlamıştır. Bu süreç, bir sosyal medya platformu olan twitter’ın doğuşuyla da örtüşmektedir. Müzelerin ...
Thumbnail

The impact of social media on luxury consumption 

Çelik, Merve (Istanbul Kultur Univ, Atakoy Campus, Bakırkoy, Istanbul, 34156, Turkey, 2016-10)
The main purpose of this search, to examine the effects of social media on luxury consumption. Online survey form created for the purpose, between the dates of 1-6 June 2016 social media has been applied to the 208 user. ...
Thumbnail

The impact of social media and smartphone use on the relation between the users and the news in Turkey 

Bilgici, Ceren (Istanbul Kultur Univ, Atakoy Campus, Bakirkoy, Istanbul, 34156, Turkey, 2016-04)
In this article, the experiences of the users with regard to the development of new technologies (of telecommunication, internet and cellphones) in Turkey on the internet are analyzed. The objective is to demonstrate the ...
Thumbnail

Yalan Haberle Mücadele ve İnternet Teyit/Doğrulama PlatformlarıDealing with Fake News and Internet Fact-Checking Platforms 

Kavaklı, Nurhan (2019-01)
Günümüzün toplumsal ve siyasal yaşamında, yalan/sahte haber ve yol açtığı olumsuz sonuçlar etkisini daha da fazla hissettiren bir düzeye yükselmiştir. İçinde bulunduğumuz zamanı post-truth bir dönem olarak adlandıran ...
Thumbnail

Selfie Paylaşma Sürecine Etkide Bulunan Motivasyonlar Üzerine Bir İncelemeAn Analysis of Motivations Affecting The Selfie Sharing Behavior 

Bilgici Oğuz, Ceren; Atasoy, Ayşe Duygu (2018-10)
Günümüzde, akıllı telefonların kullanımının yaygınlaşması ve özellikle mobil İnternet teknolojilerindeki hızlı gelişim bireylerin kendilerini sosyal platformlar üzerinde her zamankinden daha hızlı, sık ve kolay ifade ...
Thumbnail

Üniversite Öğrencileri Arasında İnternet Teyit/Doğrulama Platformlarının KullanımıFact-Checking Sites use Among University Students 

Kavaklı, Nurhan (2019-01)
İnternet doğrulama/teyit platformları son yıllarda dikkatleri daha çok çeken organizasyonlar haline gelmiştir. Yalan/sahte haberin, özellikle sosyal medya aracılığıyla etkisini arttırdığına ve hakikatın üzerini örterek, ...
Thumbnail

Etkileşimli mobil uygulamaların müzik dinleme motivasyonları üzerindeki rolü: Spotify üzerine bir inceleme 

Bilgici, Ceren; Atasoy, Ayşe Duygu (2019-12)
Yeni iletişim teknolojilerinin sunduğu imkanlar sayesinde akıllı telefonlar, gündelik hayatta kullanıcılar tarafından pek çok işlemi gerçekleştirmek için yararlanılan dijital servislere erişimin sağlandığı en önemli ...

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRights

My Account

Login

Discover

AuthorKavaklı, Nurhan (2)Atasoy, Ayşe Duygu (1)Atasoy, Ayşe Duygu (1)Bilgici Oğuz, Ceren (1)Bilgici, Ceren (1)Bilgici, Ceren (1)Denençli, Ceyda (1)Deneçli, Sevda (1)Koçak, Sevinç (1)Yıldız, Öykü Ezgi (1)... View MoreSubject
Social Media (9)
Sosyal Medya (6)Fake News (2)New Media (2)Popular Culture (2)Yalan Haber (2)Yeni Medya (2)Akıllı Cep Telefonları (1)Algı Yönetimi (1)Art Museums (1)... View MoreDate Issued2016 (3)2019 (3)2011 (1)2013 (1)2018 (1)Has File(s)Yes (8)No (1)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS