Search
Now showing items 1-6 of 6
İstanbullu Logolar
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-03)
Ferdinand de Saussure'e göre değeri oluşturulan ilkeler, "değeri belirlenecek şeyle değiştirilebilir benzemez bir öğe ve değeri söz konusu olan şeyle karşılaştırılabilir benzer öğeler"dir. Buna dayanarak, değerin var ...
İstanbul'da Konutlar ve Konut Reklamları: "Tarabya Evleri" Ya Da "Butik Site", "Sample City", " Trend Plus"
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-06)
Reklam metinlerinin üretilmesi ve tüketilmesi aşamalarında göz ardı edilmemesi gereken ayırıcı özellikler, bu türden metinlerin görsel/sözel sanat metinlerinden çok ayrı düşünülmemeleri gerektiği düşüncesinde aranmalıdır. ...
Birey - Toplum Karşıtlığında Ekinsel Görecelik, Değerler ve Aktörenin Filmsel Göstergesi ( "Berlin In Berlin" Örneği)
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2004-04)
‘’Doğru’’ ve ‘’yanlış’’ ın evrensel bir değer mi yoksa görecelikli bir kavram mı olduğu konusu tartışılan çalışmada ‘’ekinsel görecelik’’ ve ‘’öteki’’ kavramları irdelenirken örnek olarak ‘’Berlin in Berlin’’ filminin ...
Göstergeküreler, Reklam ve "Öteki" Kavramı
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2005-01)
Küreselleşme sürecinde yasam biçimimizi sürekli ve hızla degiştiren, çevreleyen markaların,ürünlerin ve hizmetlerin bir yandan algılanırlığını, akılda kalıcılığını öte yandan satışı arttırmaya yönelik oluşturulan reklam ...
The Global Advertising of a Local Brand in Terms of Analyzing the Visual Content: Turkish Airlines Globally Yours Advertising Campaign
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2011-07)
Globalization is a process where economic, political, social and cultural values and the build
up of these values are spread beyond the national borders to the world. This way, differing
social cultures and beliefs ...
“Dilinizden Utanmayın” Reklam Kampanyasının Göstergebilimsel Açıdan Çözümlemesi
(The Turkish Online Journal Of Design Art And Communication, 2011)
İnsan konuşan ve düşünen bir varlık olarak, bir başka deyişle doğası gereği duygu ve
düşüncelerine dil aracılığıyla aktarır. Bu durumda kullanılan dil ve kullanım biçimi ne kadar
etkiliyse kurulan iletişim de o denli ...