İKÜ Dergiler / IKU Journals
Sub-communities within this community
-
Advances in Molecular Biology / Moleküler Biyolojide Gelişmeler [28]
Advances in Molecular Biology dergisine ait sayıları içerir. -
İKÜ Güncesi Fen ve Mühendislik Bilimleri / Journal of İstanbul Kültür University Science and Engineering [160]
İstanbul Kültür Üniversitesi Güncesi Fen ve Mühendislik Bilimleri dergisine ait sayıları içerir. -
İKÜ Güncesi Sosyal Bilimler ve Sanat / Journal of İstanbul Kültür University Arts and Social Sciences [66]
İstanbul Kültür Üniversitesi Güncesi Sosyal Bilimler ve Sanat dergisine ait sayıları içerir. -
İKÜ Hukuk Fakültesi Dergisi [6]
İKÜ Hukuk Fakültesi Dergisine ait sayıları içerir. -
TOJDAC / The Turkish Online Journal of Design Art and Communication [263]
The Turkish Online Journal of Design Art and Communication dergisine ait sayıları içerir. -
YED.JEL Yaşadıkça Eğitim Dergisi / Journal of Education For Life [595]
Yaşadıkça Eğitim dergisine ait sayıları içerir.
Recent Submissions
-
İnançlı temlike konut taşınmazın iadesi talebinin dayandığı hukuki esasların değerlendirilmesi
(İstanbul Kültür Üniversitesi, 2005-12) -
Bilimden yana olmak
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesi, 1999-10-10) -
Beslenmenin öğrenmeye etkisi
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesi, 1999-07-04) -
Suça yönelen ve yönelmeyen gençlerin benlik tasarım düzeylerinin incelenmesi
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesi, 1999-07-04) -
Türkiye'de özel eğitim alanında öğretmen yetiştirmenin gelişimi
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesi, 1999-07-04) -
Toplam kalite yönetimi ve okul yönetimine uygulanışı
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesi, 1999-08-04) -
Meslek seçiminin önemi ve mesleki rehberlik
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesi, 1999-07-04) -
Sanat eğitiminde kültür pedagojisi yaklaşımı
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesi, 1999-07-04) -
Yaratıcılık:Zeka ve eğitimle ilişkisi
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesi, 1999-07-04) -
Zihinlerdeki deprem
(İstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesi, 1999-07-04)