Search
Now showing items 1-3 of 3
Alkollü İçkinin Çağrışımsal Alanı
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-09)
Bu araştırma sahte rakı olayının gerçekleştiği günlerde alkollü içkinin çağrışımsal alanını saptamak ve ayrıca cinsiyet değişkenine göre dağılımı ortaya koymak amacıyla İstanbul'un 25 ilçesinde deneklerle yüz yüze görüşülerek ...
Televizyonda Yayınlanan Reklam Filmlerinde Bilimin ve Bilim Yapanların Sunumunun Tartışılması Bağlamında Örnek Bir İnceleme: DYO Nano Reklamı
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-09)
Bu makale, bilimin ve bilim yapanların televizyon reklamlarında nasıl temsil bulduğu sorunsalı üzerine yoğunlaşmaktadır. Televizyon reklamları ulaşabildikleri izleyicinin büyüklüğü, reklam metinlerinin tekrara dayanan, ...
Halkla İlişkiler Uygulamalarında Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk Yaklaşımları...
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-09)
Kurumsal sosyal sorumluluk; günümüzde birçok işletmenin öncelikli iş planları arasında yerini almıştır. Tarihçesi incelendiğinde çok da eskilere dayanmayan uygulamalarıyla sosyal sorumluluk, belki de bu nedenden dolayı, ...