Yeni Bir Pazarlama Yöntemi Olarak Elektronik Posta Pazarlaması
Abstract
Kullanım kolaylığı, çok hızlı ve yaygın olması ve maliyetinin düşüklüğü, elektronik posta (e-posta) pazarlama yönteminin en yaygın kullanılan on-line kanal haline gelmesinin başlıca nedenleri arasındadır. Ancak sır ve gizlilik her e-posta pazarlama programının temel özelliği olmak durumundadır. Çünkü izinsiz olarak gönderilen e-postalar (spam) alıcılarda olumsuz tepkilere neden olmakta ve çoğunlukla okunmadan silinmektedir. İzinli e-posta pazarlaması ise; hızlı olması, maliyetinin düşüklüğü ve çok yüksek orandaki popülerliği ile on-line pazarlamada ideal bir yöntem niteliğindedir Bu makalede, e-posta ve özellikle izinli e-posta pazarlaması, avantajları ve başarılı olmasına yardımcı olacak önerilerle birlikte ele alınmaktadır.
E-mail marketing is al low cost, high-return solution, remains the most widely used online channel. But permission and privacy must be the cornerstones of every e-mail marketing program. Because unsolicited e-mail(spam) irritates most of Net users and are deleted without reading. Permission e-mail marketing is a fat, cheap, overwhelmingly popular and ideal medium for online marketing. In this paper, e-mail marketing and especially permission e-mail marketing with its advantages and the suggestions for making successful permission e-mail marketing is examined.
Subject
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Elektronik turizm analizi, uygulamaları ve beklentiler
Kıroğlu, Pelin (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İktisat Anabilim Dalı / Yönetim Ekonomisi Bilim Dalı, 2012-04)Bu çalışmanın konusu internet kullanımının artan potansiyeline paralel olarak elektronik ortama taşınan ticaret ve hizmet sektöründe ortaya çıkan elektronik turizm kavramıdır. Hedef, günümüz uygulamaları ve gelecek ... -
Türkiye' de elektronik ticaret ve işletmelere, tüketicilere sağladığı avantajlar, dezavantajlar
Gökgül, Mustafa (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı / İşletme Bilim Dalı, 2014-05)İletişim teknolojisinin gelişim sürecine paralel olarak, ekonomik faaliyetlerin yapısında da değişiklikler meydana gelmiştir. Geçmişin genellikle yüz yüze, yazılı kayıt sistemine dayanan iş yapma şekli internet ağları ... -
Mobil Pazarlama Uygulamalarının Internet Ortamında Gerçekleşen Satışlara Etkilerinin Analizi
Atalar, Atakan (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2015)Teknolojinin gelişimiyle internetin insan yaşamına hızla girmesi sonucu alış-verişte yeni uygulamalar ortaya çıkmıştır. Haberleşme aracı olarak kullanılan telefonun da bu hızlı teknolojik gelişime kayıtsız kalmayışı insan ...