• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • Eğitim Fakültesi / Faculty of Education
  • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık / Educational Sciences
  • Makaleler / Articles
  • Search
  •   Home
  • Eğitim Fakültesi / Faculty of Education
  • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık / Educational Sciences
  • Makaleler / Articles
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 18

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Üniversite öğrencilerinde yaşamda anlam, bilinçli farkındalık, algılanan sosyoekonomik düzey ve yaşam doyumu arasındaki ilişkiler 

Yıkılmaz, Murat; Demir Güdül, Meryem (2015-12)
Bu araştırmanın birinci amacı üniversiteöğrencilerinin algıladıkları sosyoekonomik düzeylere göre yaşam doyumu, yaşamda anlam ve bilinçli farkındalık düzeylerinin farklılaşıp farklılaşmadığınınincelenmesidir. ...
Thumbnail

Hayranlık Ölçeği Türkçe Formu Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıTurkish Version of Fanship Scale (FS): The Study of Validity and Reliability 

Akın, Ahmet; Yalnız, Abdullah; Anlı, Gazanfer; Eker, Halime (2015)
Bu araştırmanın amacı Hayranlık Ölçeğini (Reysen & Branscombe, 2010) Türkçe’ye uyarlamaktır. Araştırma Sakarya Üniversitesinde öğrenim gören 304 öğrenci (171 kız ve 133 erkek) üzerinde yürütülmüştür. Doğrulayıcı faktör ...
Thumbnail

Orta öğretim öğrencilerinin internet ve oyun bağımlılık düzeylerinin incelenmesi 

Taş, İbrahim; Eker, Halime; Anlı, Gazanfer (2014)
Gelişen teknolojinin kullanımı günlük hayatımızı kolaylaştırmaktadır. Ancak teknolojinin aşırı kullanımı insanı olumsuz şekilde etkilemektedir. Bu araçlardan günümüzde en yaygın kullanıma sahip olan bilgisayarın amacı ...
Thumbnail

Kendini Sabotaj ile Psikolojik İyi Olma Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 

Anlı, Gazanfer; Akın, Ahmet; Şar, Ali Haydar; Eker, Halime (2015)
Bu araştırmanın amacı kendini sabotaj ile psikolojik iyi olma arasındaki ilişkiyi ve bu iki kavram arasındaki ilişkinin cinsiyet, algılanan gelir düzeyi, ebeveyn tutumları değişkenleri açısından anlamlı bir farklılık ...
Thumbnail

Counseling and Guidance Understandings of Guidance Teachers and Their Attitudes Towards Counseling and Guidance 

Demir Güdül, Meryem; Can, Gürhan (2015)
In this study, it was aimed to study the relationships between counseling and guidance understanding of guidance teachers, who are in charge of giving counseling and guidance service to a class, and their attitudes towards ...
Thumbnail

Ortaöğretim Öğrencilerinde Affetme Esnekliği Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 

Çolak, Tuğba Seda; Koç, Mustafa; Eker, Halime; Düşünceli, Betül (2017)
Araştırmanın amacı, ortaöğretim öğrencilerinde affetme esnekliğini belirleyen bir ölçek geliştirmek ve ölçeğin geçerlik ve güvenirliğini test etmektir. Araştırma 651 ortaöğretim öğrencisi ile gerçekleştirilmiştir. ...
Thumbnail

Duyarlı Sevgi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıCompassionate Love: A Study of Validity and Reliability 

Akın, Ahmet; Eker, Halime (2012)
Bu araştırmanın amacı Duyarlı Sevgi Ölçeği’nin (DSÖ; Sprecher & Fehr, 2005) Türkçe formunun geçerlik ve güvenirliğini incelemektir. Araştırma 356 lise son sınıf öğrencisi üzerinde yürütülmüştür. Dilsel eşdeğerlik ...
Thumbnail

Bedeni Beğenme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıThe Validity and Reliability of Turkish Version of The Body Appreciation Scale 

Anlı, Gazanfer; Akın, Ahmet; Eker, Halime; Özçelik, Basri (2015)
Bu araştırmanın amacı Bedeni Beğenme Ölçeği’nin (BBÖ; Tylka, & Wood-Barcalow, 2015) Türkçe formunun geçerlik ve güvenirliğini incelemektir. 5’li Likert türü bir ölçme aracı olan BBÖ 10 maddeden oluşmaktadır. Katılımcılar ...
Thumbnail

Zorbalıkla Baş Etmeye Yönelik Bir Akran Destek Programının EtkililiğiThe Effectiveness of a Peer Support Program on Coping with Bullying 

Günay, Şebnem; Can, Gürhan (2018)
Bu araştırmada zorbalıkla baş etmeye yönelik akran destek programının, ortaokul öğrencilerinin zorbalıkla baş etme becerileri üzerindeki etkileri incelenmiştir. Çalışma grubunu; deney grubunda 42 öğrenci, akran yardımcısı ...
Thumbnail

Evaluating a graduate program of English language teacher education 

Keşli Dollar, Yeşim; Tekiner, Aylin; Doyran, Feyza (2014)
This study evaluated the MA-TEFL Program at a foundation university. It focuses on strengths and weaknesses of the program and how much the program satisfies and meets the needs of the graduate studentstending to work ...
  • 1
  • 2

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoSThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoS

My Account

Login

Discover

AuthorEker, Halime (7)Doyran, Feyza (5)Akın, Ahmet (4)Anlı, Gazanfer (4)Özdoğan, Didem (3)Can, Gürhan (2)Demir Güdül, Meryem (2)Aktaş, Nezaket Birgül (1)Berkant, Hasan Güner (1)Canca, Irene (1)... View MoreSubjectGeçerlik (4)Güvenirlik (4)Reliability (4)Validity (4)Adaptation (1)Affetme (1)Affetme Esnekliği Ölçeği (1)Akran Destek Programı (1)Akran Yardımcıları (1)Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi dersi (1)... View MoreDate Issued2015 (6)2012 (3)2018 (3)2013 (2)2014 (2)2017 (2)Has File(s)
Yes (18)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS