• Anasayfa
  • Hakkında
  • Politika
  • İletişim
    • Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Gelişmiş Arama
Ara 
  •   Ana Sayfa
  • Eğitim Fakültesi / Faculty of Education
  • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık / Educational Sciences
  • Makaleler / Articles
  • Ara
  •   Ana Sayfa
  • Eğitim Fakültesi / Faculty of Education
  • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık / Educational Sciences
  • Makaleler / Articles
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 32, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Üniversite öğrencilerinde yaşamda anlam, bilinçli farkındalık, algılanan sosyoekonomik düzey ve yaşam doyumu arasındaki ilişkiler 

Yıkılmaz, Murat; Demir Güdül, Meryem (2015-12)
Bu araştırmanın birinci amacı üniversiteöğrencilerinin algıladıkları sosyoekonomik düzeylere göre yaşam doyumu, yaşamda anlam ve bilinçli farkındalık düzeylerinin farklılaşıp farklılaşmadığınınincelenmesidir. ...
Küçük Resim

Turkish emerging adults identitiy status with respect to marital parental status and SES 

Nemlioğlu, Sevgi Birsel; Atak, Hasan (2010)
Küçük Resim

Web tabanlı coğrafya dersine bir örnek: Yeryüzünün biçimlenmesinde akarsular 

Nemlioğlu, Sevgi Birsel (2000)
Küçük Resim

Hayranlık Ölçeği Türkçe Formu Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıTurkish Version of Fanship Scale (FS): The Study of Validity and Reliability 

Akın, Ahmet; Yalnız, Abdullah; Anlı, Gazanfer; Eker, Halime (2015)
Bu araştırmanın amacı Hayranlık Ölçeğini (Reysen & Branscombe, 2010) Türkçe’ye uyarlamaktır. Araştırma Sakarya Üniversitesinde öğrenim gören 304 öğrenci (171 kız ve 133 erkek) üzerinde yürütülmüştür. Doğrulayıcı faktör ...
Küçük Resim

Orta öğretim öğrencilerinin internet ve oyun bağımlılık düzeylerinin incelenmesi 

Taş, İbrahim; Eker, Halime; Anlı, Gazanfer (2014)
Gelişen teknolojinin kullanımı günlük hayatımızı kolaylaştırmaktadır. Ancak teknolojinin aşırı kullanımı insanı olumsuz şekilde etkilemektedir. Bu araçlardan günümüzde en yaygın kullanıma sahip olan bilgisayarın amacı ...
Küçük Resim

Kendini Sabotaj ile Psikolojik İyi Olma Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 

Anlı, Gazanfer; Akın, Ahmet; Şar, Ali Haydar; Eker, Halime (2015)
Bu araştırmanın amacı kendini sabotaj ile psikolojik iyi olma arasındaki ilişkiyi ve bu iki kavram arasındaki ilişkinin cinsiyet, algılanan gelir düzeyi, ebeveyn tutumları değişkenleri açısından anlamlı bir farklılık ...
Küçük Resim

Counseling and Guidance Understandings of Guidance Teachers and Their Attitudes Towards Counseling and Guidance 

Demir Güdül, Meryem; Can, Gürhan (2015)
In this study, it was aimed to study the relationships between counseling and guidance understanding of guidance teachers, who are in charge of giving counseling and guidance service to a class, and their attitudes towards ...
Küçük Resim

Ortaöğretim Öğrencilerinde Affetme Esnekliği Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 

Çolak, Tuğba Seda; Koç, Mustafa; Eker, Halime; Düşünceli, Betül (2017)
Araştırmanın amacı, ortaöğretim öğrencilerinde affetme esnekliğini belirleyen bir ölçek geliştirmek ve ölçeğin geçerlik ve güvenirliğini test etmektir. Araştırma 651 ortaöğretim öğrencisi ile gerçekleştirilmiştir. ...
Küçük Resim

Duyarlı Sevgi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıCompassionate Love: A Study of Validity and Reliability 

Akın, Ahmet; Eker, Halime (2012)
Bu araştırmanın amacı Duyarlı Sevgi Ölçeği’nin (DSÖ; Sprecher & Fehr, 2005) Türkçe formunun geçerlik ve güvenirliğini incelemektir. Araştırma 356 lise son sınıf öğrencisi üzerinde yürütülmüştür. Dilsel eşdeğerlik ...
Küçük Resim

Bedeni Beğenme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıThe Validity and Reliability of Turkish Version of The Body Appreciation Scale 

Anlı, Gazanfer; Akın, Ahmet; Eker, Halime; Özçelik, Basri (2015)
Bu araştırmanın amacı Bedeni Beğenme Ölçeği’nin (BBÖ; Tylka, & Wood-Barcalow, 2015) Türkçe formunun geçerlik ve güvenirliğini incelemektir. 5’li Likert türü bir ölçme aracı olan BBÖ 10 maddeden oluşmaktadır. Katılımcılar ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS YayınlarıBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS Yayınları

Hesabım

Giriş

Keşif

YazarDoyran, Feyza (9)Eker, Halime (8)Akın, Ahmet (5)Anlı, Gazanfer (5)Nemlioğlu, Sevgi Birsel (4)Özdoğan, Didem (4)Atak, Hasan (2)Berkant, Hasan Güner (2)Can, Gürhan (2)Demir Güdül, Meryem (2)... Daha FazlaKonuGeçerlik (4)Güvenirlik (4)Reliability (4)Validity (4)Bullying (2)Scale Development (2)Academic Leadership (1)Academic leadership (1)Adaptation (1)Affetme (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2010 - 2019 (29)2000 - 2009 (2)1995 - 1999 (1)Mevcut Dosya(lar)Evet (18)Hayır (14)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS