• Anasayfa
  • Hakkında
  • Politika
  • İletişim
    • Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Gelişmiş Arama
Öğe Göster 
  •   Ana Sayfa
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • Sanat Yönetimi / Art Management
  • Makaleler / Articles
  • Öğe Göster
  •   Ana Sayfa
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • Sanat Yönetimi / Art Management
  • Makaleler / Articles
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sun Tzu Savaş Sanatına Göre, Marka Pazar Stratejilerinin Belirlenmesi

Thumbnail
Göster/Aç
Article / Makale (1.048Mb)
Yazar
Ilıcak, Güzin
Özgül, Ruken
Türü
Article
Tarih
2005-01
Dil
tr
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Ünlü Çinli filozof Sun Tzu'nun günümüzden yaklaşık olarak 2500 yıl önce yazdığı 'Savaş Sanatı' adli yapıtı, tüm strateji uzmanları için önemli bir kaynak sayılmaktadır. Çünkü bu yapıt, askeri savaşlara yol gösterdiği kadar; çağımızın varolma, yitmeme, güçlenme çabasında olan, özel/tüzel kişiliklerin, ekonomik, saygınlık, sanayi savaşımlarında da yol göstermektedir. Sun Tzu Savaş Sanatına göre, Marka Pazar Stratejilerinin belirlenmesi adli çalışma Sun Tzu' nun savaş kuramlarıyla, marka kavramını irdeleyerek markalaşma savaşımında Çin' li filozofun ölçütlerini ilişkilendirmekte ve asama asama marka stratejisinde, markanın belirmesinde, tutunmasında, rekabet alanında güçlü durabilmesinde daha da ötesi marka savaşımında basari kazanmasında Sun Tzu yönteminin yeri ve önemini irdelerken, marka stratejisinin bir savaş stratejisiyle ne denli örtüşmesi gerektiğini sergilemektedir. The master piece named' Art of War ' which was written 2500 years ago by the famous Chinese philosopher Sun Tzu is known as an important resource for all strategists. This artiele, not only guides the military wars but also guides the economic's ane and reputatian and industry wars ofprivate and corporate entities who are in struggle in ord er to survive and get strong. According to Sun Tzu's Art of War, the art of 'Determining the Brand Market Strategies' is associated with the criteria of the Chinese philosopher in the war of brands by explicating the brand concept. While explicating the importance of Sun Tzu method in determining the brand, brands' reputation and moreover its meeting with sucess, step by step brand strategy, it also displays how much the brand strategy must overlap with the strategy of war.
Konu
Marka Stratejileri
Branding Strategies
Strateji ve Marka
Strategy and Brand
Marka Savaşları
Brand Wars
Savaş Stratejileri
War Strategies
Marka Savaş Sanatı
Brand of Martial Arts
Bağlantı
http://hdl.handle.net/11413/239
Koleksiyonlar
  • Makaleler / Articles [13]

İlgili Öğeler

Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.

  • Küçük Resim

    Markaların ulusal düzlemde yaratılması, korunması süreci ve örnek uygulamalar 

    Gümüş, Sema (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2014-05)
    Küreselleşmeye bağlı olarak uluslar arası ticaret ve teknolojinin gelişmesiyle birlikte sınai mülkiyet kavramının hem ulusal hem de uluslararası platformda gelişmesine ve korunmasına büyük önem verilmiştir. Üretim, dağıtım ...
  • Küçük Resim

    Marka iletişimi bağlamında marka kimliği yaratımı ve marka çağrışımları: Türk aile işletmeleri uygulama örneği 

    Alpkaya, Şennur (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2015)
    Yüksek Lisans Tezi çalışması olarak ele aldığımız, Marka İletişimi Bağlamında Marka Kimliği Yaratımı Ve Marka Çağrışımları: Türk Aile İşletmeleri Uygulama Örneği konulu bu çalışmada, aile bireylerinin yönetim araçlarında ...
  • Küçük Resim

    Marka Özvarlığı ve Reklam İlişkisi 

    Ürgüp, Mehmet (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Tasarımı Anabilim Dalı, 2012-08)
    Çok sayıda ürünün birbirine benzemesi ve gelişen teknolojiyle kısa sürede benzer ürünlerin rakipler tarafından pazara sunulabilmesi markalar arasındaki rekabeti artırmıştır. Tüketicilerin seçeneklerinin çoğalmasıyla birlikte ...

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

İKU Kütüphane


Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS YayınlarıBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS Yayınları

Hesabım

Giriş

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS