Show simple item record

dc.contributor.authorIlıcak, Güzin
dc.contributor.authorÖzgül, Ruken
dc.date.accessioned2014-07-18T12:27:37Z
dc.date.available2014-07-18T12:27:37Z
dc.date.issued2005-01
dc.identifier.issn1303-2739
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11413/239
dc.description.abstractÜnlü Çinli filozof Sun Tzu'nun günümüzden yaklaşık olarak 2500 yıl önce yazdığı 'Savaş Sanatı' adli yapıtı, tüm strateji uzmanları için önemli bir kaynak sayılmaktadır. Çünkü bu yapıt, askeri savaşlara yol gösterdiği kadar; çağımızın varolma, yitmeme, güçlenme çabasında olan, özel/tüzel kişiliklerin, ekonomik, saygınlık, sanayi savaşımlarında da yol göstermektedir. Sun Tzu Savaş Sanatına göre, Marka Pazar Stratejilerinin belirlenmesi adli çalışma Sun Tzu' nun savaş kuramlarıyla, marka kavramını irdeleyerek markalaşma savaşımında Çin' li filozofun ölçütlerini ilişkilendirmekte ve asama asama marka stratejisinde, markanın belirmesinde, tutunmasında, rekabet alanında güçlü durabilmesinde daha da ötesi marka savaşımında basari kazanmasında Sun Tzu yönteminin yeri ve önemini irdelerken, marka stratejisinin bir savaş stratejisiyle ne denli örtüşmesi gerektiğini sergilemektedir. The master piece named' Art of War ' which was written 2500 years ago by the famous Chinese philosopher Sun Tzu is known as an important resource for all strategists. This artiele, not only guides the military wars but also guides the economic's ane and reputatian and industry wars ofprivate and corporate entities who are in struggle in ord er to survive and get strong. According to Sun Tzu's Art of War, the art of 'Determining the Brand Market Strategies' is associated with the criteria of the Chinese philosopher in the war of brands by explicating the brand concept. While explicating the importance of Sun Tzu method in determining the brand, brands' reputation and moreover its meeting with sucess, step by step brand strategy, it also displays how much the brand strategy must overlap with the strategy of war.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİstanbul Kültür Üniversitesi Yayınlarıtr_TR
dc.subjectMarka Stratejileritr_TR
dc.subjectBranding Strategiestr_TR
dc.subjectStrateji ve Markatr_TR
dc.subjectStrategy and Brandtr_TR
dc.subjectMarka Savaşlarıtr_TR
dc.subjectBrand Warstr_TR
dc.subjectSavaş Stratejileritr_TR
dc.subjectWar Strategiestr_TR
dc.subjectMarka Savaş Sanatıtr_TR
dc.subjectBrand of Martial Artstr_TR
dc.titleSun Tzu Savaş Sanatına Göre, Marka Pazar Stratejilerinin Belirlenmesitr_TR
dc.typeArticletr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record