• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme / Business Administration
  • Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums
  • Search
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme / Business Administration
  • Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 10

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kıdemli Aile İşletmelerinin Sosyal Medyada Varlığı 

Arıker, Çağla; Toksoy, Andaç (2016)
Thumbnail

Instagram Girişçileri için Kritik Başarı Faktörleri 

Arıker, Çağla (2017)
Thumbnail

Algılanan Mağaza Çevresi, Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi 

Arıker, Çağla; Yozgat, Uğur (2018)
Thumbnail

Are Generation Z Consumers Aware of the Heritage Brand Recognition of Turkish Brands Surviving Over a Century 

Arıker, Çağla (2015)
Thumbnail

Attitudes of the First Representatives of Generation Z toward Corporate Social Responsibility Projects and Their Purchasing Intention for Socially Responsible Companies Products 

Küçükaltan, Derman; Arıker, Çağla; Toksoy, Andaç (2014)
Thumbnail

Pazardaki Gücün Karşılığı Pazarlama Verimliliği 

Arıker, Çağla; Gürdal, Sahavet (2014)
Thumbnail

Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi 

Arıker, Çağla; Yozgat, Uğur (2018)
Perakende müşterilerinin ziyaretleri sırasında karışıklık hissetmeleri, bir takım olumsuzluklara yol açabilir. Bu araştırmada, perakende müşterilerinin hissettiği karışıklık ile alışveriş deneyimi arasındaki ilişkinin ...
Thumbnail

Genç tüketiciler, tercih ettikleri markaların sosyal sorumluluk projelerinin farkında mı? Starbucks örneği 

Arıker, Çağla (2017)
Thumbnail

Aiming The Best or Good Enough and Perception of Service Quality 

Arıker, Çağla; Baysal, Ayşe Can (2011)
Thumbnail

Instagram girişimcileri içğin kritik başarı faktörleri 

Arıker, Çağla (2017)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoSThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoS

My Account

Login

Discover

Author
Arıker, Çağla (10)
Toksoy, Andaç (2)Yozgat, Uğur (2)Baysal, Ayşe Can (1)Gürdal, Sahavet (1)Küçükaltan, Derman (1)SubjectAlışveriş Deneyimi (2)Generation Z (2)Instagram (2)Attitudes (1)Brand Awareness (1)Brand Recognition (1)Corporate Social Responsibility (1)Facebook (1)farkındalık (1)genç tüketiciler (1)... View MoreDate Issued2017 (3)2014 (2)2018 (2)2011 (1)2015 (1)2016 (1)Has File(s)No (10)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS