• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme / Business Administration
  • Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums
  • Search
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme / Business Administration
  • Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 26

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

İhtiyacın Desteklenmesinde İhracat Kredi Sigortasının Rol ve Önemi, Ekonomik Büyümeye Katkısı 

Çetiner, Müge; Eke, Selda (2018-11)
Amaç: Bu çalışmada amaçlanan gerek ülkemizde gerekse yurtdışında sigortalanmış kredili ticaretin dış ticaret üzerindeki etkisinin araştırılması ve konunun önemi üzerinde farkındalık yaratarak ülkemizde gelecekte çok ...
Thumbnail

Kıdemli Aile İşletmelerinin Sosyal Medyada Varlığı 

Arıker, Çağla; Toksoy, Andaç (2016)
Thumbnail

Türk İmalat Sanayinde Reel Ücretler ve İstihdam Arasındaki İlişki 

Bakır, Hasan; Akdeniz, Coşkun; İlhan, Ali (2019-10-17)
Reel ücretler ve istihdam arasındaki ilişkiye yönelik tartışma emek piyasası literatüründe önemli bir yer işgal etmektedir. Neo-Klasik iktisatçılara göre esnek emek piyasalarının varlığında, reel ücretlerdeki bir azalma ...
Thumbnail

The Effects of Responsive And Proactive Market Orientation on New Product Success 

Soyaltın, Tuğçe Ezgi; Özer, Alper; Korkmaz, Sezer (2019-02)
This study seeks to draw the importance of the process of producing new product in firms of universities’ technoparks. Additionally, the purpose of this empirical study is to show that proactive and responsive market ...
Thumbnail

Shopping motivations of the first representatives of generation Z customers regarding 

İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences İşletme / Business Administration (2017)
Thumbnail

Instagram Girişçileri için Kritik Başarı Faktörleri 

Arıker, Çağla (2017)
Thumbnail

Cointegration between Portuguese Stock Exchange (PSI) index and Istanbul stock exchange (BIST) 100 index 

Gürel, Ceren Aycan (2019-06)
Bu çalışmanın amacı; portföy çeşitlendirmesi yapmak isteyen yatırımcılara bilgi sağlamak amacıyla, BIST 100 VE PSI borsalarındaki ilişkinin eş bütünleşme analizi ile ölçülmesidir. 15/01/2009-15/01/2019 dönemini kapsayan ...
Thumbnail

Algılanan Mağaza Çevresi, Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi 

Arıker, Çağla; Yozgat, Uğur (2018)
Thumbnail

Are Generation Z Consumers Aware of the Heritage Brand Recognition of Turkish Brands Surviving Over a Century 

Arıker, Çağla (2015)
Thumbnail

A Model Suggestion For Customer Saticfaction in the Proces of Using Mobile Shoping Applications: The Role of Personal Innovativeness as a moderator 

Çarıkçıoğlu, Peyami Safa; Yüksel, Cenk Arsun (2018-11)
This study examines the relations: consumers' price sensitivity and perceived ease of use is related to customer satisfaction and also personal innovativeness has some effects on these relations, in purchases made by mobile ...
  • 1
  • 2
  • 3

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoSThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoS

My Account

Login

Discover

AuthorArıker, Çağla (10)Bilişik, Murat Taha (2)Toksoy, Andaç (2)Yozgat, Uğur (2)Akdeniz, Coşkun (1)ATASEVEN, BURÇIN (1)Bakır, Hasan (1)Baysal, Ayşe Can (1)Bilginoğlu, Elif (1)Bilişik, Özge Nalan (1)... View MoreSubjectGeneration Z (3)Alışveriş Deneyimi (2)Instagram (2)Algılanan Kullanım Kolaylığı (1)Attitudes (1)Açık Hesap Ticaret (1)Brand Awareness (1)Brand Recognition (1)Corporate Social Responsibility (1)Customer Satisfaction (1)... View MoreDate Issued2018 (8)2019 (7)2017 (4)2014 (3)2011 (2)2015 (1)2016 (1)Has File(s)No (25)Yes (1)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS