Now showing items 1-2 of 2

    • İstanbul sanat müzeleri ve sosyal- medya: Twitter örneği 

      Üstünipek, Mehmet (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
      Türkiye’de çağdaş sanat müzeleri son on yıllık zaman dilimi içerisinde kurulmuş ve sosyal yaşamda etkinleşmeye başlamıştır. Bu süreç, bir sosyal medya platformu olan twitter’ın doğuşuyla da örtüşmektedir. Müzelerin ...
    • Sosyal Medya Her An Ve Her Yerde Görünür Olmak 

      Eraslan - Uludağ, Reyhan (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
      Yüzyıllardır, bireyin her an ve her yerde görünür olma isteği portre resim sanatı ile başlayıp fotoğraf sanatı ile yoğunlaşarak devam etmiştir. Günümüzde ise sosyal medya ile farklılaşıp doruk noktasına ulaşmaktadır. ...