İletişim Sanatları / Communication Arts
Collections in this community
-
Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums [24]
İletişim Sanatları bölümüne ait bildirileri, kongre ve sempozyum yayınlarını içerir. -
Makaleler / Articles [53]
İletişim Sanatları Bölümüne ait makaleleri içerir.
Recent Submissions
-
Anı Yakalayan Postmodern Pazarlama Örneği: Gerçek Zamanlı Pazarlama
(Kriter Yayınevi, 2020)Üretim ve tüketim dengesinin sürekli değiştiği günümüzde özellikle teknolojik gelişmeler pazarlama stratejilerinin de hızla değişmesine neden olmaktadır. Reklamın en bilinen özelliklerinden biri ürünü tanıtmak kadar akılda ... -
Postmodern tüketime postmodern bir yanıt:Paylaşım ekonomisi
(2020-06-30)Modernizmin ortaya çıkışı ve teknolojik gelişmelerle birlikte insanlık hiç olmadığı kadar güçlü bir konuma gelmiş, üretim açısından bolluk, refah artışı meydana gelmiştir. Söz konusu durum üretim odakları tarafından olumlu ... -
Google's localization strategy in marketing communication techniques by using Doodle: Doodle examples in Turkey
(2019-12)Markalar küreselleşen pazar koşulları ve değişen tüketici profilleri nedeniyle pazarlama iletişimi çalışmalarını gerçekleştirirken hem küresel hem de yerel davranarak konumlanma stratejisi benimseme eğiliminde devam ... -
Kavram ve Kuramlarıyla Marshall Mcluhan’a Bakış: Günümüzün Egemen Medya Araçları Ekseninde Bir Değerlendirme
(2019-01)Bireysel toplumda bir kitle düşünürü, McLuhan, tipografik teknolojinin batı toplumlarındaki düşünsel değişimi nasıl etkilediğini tanımlamaya çalışmıştır. “Elektronik medya” olarak tanımlanan kavramın çıkış noktasını ... -
Sosyal Medyada Sosyal Sorumluluğun Yansımaları ve İtibara Etkisi: Filli Boya'nın ozgecan için Sosyal Medya Çalışması ile İlgili Geri Bildirimlerin İncelenmesi
(2018-11)Günümüz dünyasının rekabet ortamında, kurumlar için, hedef kitlelerinin ve var oldukları toplumun algısında, istedikleri biçimde yer almaları çok önemlidir. Çünkü kurumlar ancak istedikleri biçimde algılanırsa, rakipleri ... -
İhtiyaçlar Hiyerarşisi Göstergesi Kuramına Göre Üniversite Öğrencilerinin Motivasyon Kaynaklarının İncelenmesi
(2018-11)Bu çalışma üniversite öğrencilerinin ihtiyaçlar hiyerarşisi kuramına göre motivasyon kaynaklarını incelenmek ve bazı tanımlayıcı özelliklerine göre motivasyon kaynaklarında farklılaşma olup olmadığını belirlemek amacıyla ... -
İletişim Çalışmalarının Girişimicilikteki Rolü ve Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Kavramına Bakışı Üzerine Bir Araştırma
(2019-04)Girişimcilik kavramının günümüzde popüler olmasının altyapısındaki koşulların değerlendirilmesi gereği, özellikle iletişim ortamlarının gelişmesiyle doğru orantılı olarak daha anlamlı ve etkili olmuştur. Çünkü girişimcilik ... -
Representation of the Post-Dystopic World of Globalization: An Analysis of the Artistic Language of Du Zhenjun’s Photographic Series ‘Towers of Babel’
(Venice International University, Venice, Italy, 2017-10-31) -
Representing the Sublime in Capitalism: The Aesthetics of Andreas Gursky’s Photography
(Pantheon – Sorbonne University, Dept. Arts Plastiques et Sciences de l’Art, Paris, France, 2017-06-14) -
Appropriation in the Art of Photography in Postmodern Age
(University of Gdansk, Krakow, Poland, 2016-10-20)