• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • İletişim Sanatları / Communication Arts
  • Search
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • İletişim Sanatları / Communication Arts
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının İkna Sürecinde Sosyal İçerikli Reklamların Kullanımı: Bir Çözümleme ÖrneğiThe Use Of Social Content Advertisings In social Responsibility Campaign’s persuasion Process: An Analysis 

Yıldız, Öykü Ezgi; Denençli, Ceyda (Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, 2011-10)
Günümüzde sosyal sorumluluk kavramının önemi toplumu bilgilendirmek ve toplum- sal sorunlara önem vermek açısından gerek özel işletmeler gerekse sivil toplum kuruluşları ve devlet kurumları için giderek artmaktadır. Sosyal ...
Thumbnail

A General Outlook of Conjugal Union And Marriege In Turkey In The Context Of Popular Culture New Media 

Yıldız, Öykü Ezgi; Denençli, Ceyda; Deneçli, Sevda (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2011-07)
In our time, in which social lifeturnes spiritual values into a market, local standards of judgement, human relations and conjugal union has been influenced by this change, also. In our time, conjugal union, which is ...
Thumbnail

The Role Of Interactive Advertisement On Consumer Perception Of Brand Personality: A Case Study On "12 Giant Men-Dream" Advertisement 

Yıldız, Öykü Ezgi (Medimond S R L, Via Maserati 5, 40128 Bologna, 00000, italy, 2012-03-07)
In the wake of the emergence of the internet, globalization and infinite access to the information, the twentieth century has been a period in which people are globally interactive. The modern perception of advertisement ...

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoSThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoS

My Account

Login

Discover

Author
Yıldız, Öykü Ezgi (3)
Denençli, Ceyda (2)Deneçli, Sevda (1)Subjectadvertisement (1)Advertising (1)brand personality (1)Conjugal Union (1)Consumerist Society (1)interactive advertisement (1)interaktif reklam (1)İkna (1)marka kişiliği (1)Marriage (1)... View MoreDate Issued2011 (2)2012 (1)Has File(s)Yes (2)No (1)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS