• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • İletişim Sanatları / Communication Arts
  • Search
  •   Home
  • Sanat ve Tasarım Fakültesi / Faculty of Art and Design
  • İletişim Sanatları / Communication Arts
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 35

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Yönetişimde Etkili İletişim 

Zeybek, Işıl (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2004-04)
Yönetişim kavramını son zamanlarda sıkça duymaya, okumaya alıştık. Ancak hala kavramın içeriğinin ne olduğunu çok açık bir biçimde bilmiyoruz, bilemiyoruz. Siyasal Ekonomik alanlarda ve örgüt iletişimi çerçevesinde yönetsel ...
Thumbnail

Savaş ve İletişim Gengüdümlerinde Biçimsel Bakışımlılık 

Zeybek, Işıl; Özgül, Ruken (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-03)
Geçmişten günümüze doğanın gereği ve doğalarının gereği; hayvanların, insanların, ülkelerin, firmaların, yaşamlarını sürdürmek, giderek büyümek, sınırlarını genişleterek güçlerini artırmak amacıyla 'öteki' ya da 'ötekilerini' ...
Thumbnail

Locality Transmission Of Global Luxury Brands: Chanel No:5 Perfume Commercial And Interculturality 

Zeybek, Işıl (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
Tüketicilerin doymak bilmeyen marka merakını, tatmin olmayan duygularını ve sürekli lüks tutkularını besleyen birçok reklam filmi bulunmaktadır. Elbette, konu lüks olunca bu reklam filmlerinin içinde, parfüm reklamlarının ...
Thumbnail

Kişilerarası İletişimde Uzam (Mekan) Dilinde " Öteki" Kavramı 

Zeybek, Işıl (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2005-01)
Yaşamımızın her anini çevreleyen imge (imaj) olgusu kendini her alanda etkin bir biçimde göstermektedir. Bu bağlamda, olumlu imge yaratımı söz konusu olduğunda üzerinde çok da fazla durulmayan uzam dili önemli bir işlev ...
Thumbnail

Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının İkna Sürecinde Sosyal İçerikli Reklamların Kullanımı: Bir Çözümleme ÖrneğiThe Use Of Social Content Advertisings In social Responsibility Campaign’s persuasion Process: An Analysis 

Yıldız, Öykü Ezgi; Denençli, Ceyda (Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, 2011-10)
Günümüzde sosyal sorumluluk kavramının önemi toplumu bilgilendirmek ve toplum- sal sorunlara önem vermek açısından gerek özel işletmeler gerekse sivil toplum kuruluşları ve devlet kurumları için giderek artmaktadır. Sosyal ...
Thumbnail

A General Outlook of Conjugal Union And Marriege In Turkey In The Context Of Popular Culture New Media 

Yıldız, Öykü Ezgi; Denençli, Ceyda; Deneçli, Sevda (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2011-07)
In our time, in which social lifeturnes spiritual values into a market, local standards of judgement, human relations and conjugal union has been influenced by this change, also. In our time, conjugal union, which is ...
Thumbnail

Vernacular Creativity and a New Media: Istockphoto 

Yengin, Deniz; Ekim, Berna (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2011-07)
Globalization or McLuhan’s “Global Village” concept is increasingly getting a clearest shape. Along with globalization, communication mediums are also developing. They have the qualities of being digital, interactive, and ...
Thumbnail

The Global Advertising of a Local Brand in Terms of Analyzing the Visual Content: Turkish Airlines Globally Yours Advertising Campaign 

Küçükerdoğan, Rengin; Zeybek, Işıl; Ekin, Volkan (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2011-07)
Globalization is a process where economic, political, social and cultural values and the build up of these values are spread beyond the national borders to the world. This way, differing social cultures and beliefs ...
Thumbnail

Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi 

Koçak, Sevinç (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)
Doğru mesajın, doğru zamanda, doğru hedef kitlelerle paylaşılması ve sonuçlarının değerlendirilerek yeni çalışmalara kaynaklık etmesi döngüsüne dayanan halkla ilişkiler çalışmalarında, teknolojik olanakların ve internet ...
Thumbnail

“Dilinizden Utanmayın” Reklam Kampanyasının Göstergebilimsel Açıdan Çözümlemesi 

Küçükerdoğan, Rengin (The Turkish Online Journal Of Design Art And Communication, 2011)
İnsan konuşan ve düşünen bir varlık olarak, bir başka deyişle doğası gereği duygu ve düşüncelerine dil aracılığıyla aktarır. Bu durumda kullanılan dil ve kullanım biçimi ne kadar etkiliyse kurulan iletişim de o denli ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoSThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoS

My Account

Login

Discover

AuthorZeybek, Işıl (20)Ekin, Volkan (5)Yengin, Deniz (4)Koçak, Sevinç (3)Denençli, Ceyda (2)Deneçli, Ceyda (2)Eceoğlu, Arzu (2)Küçükerdoğan, Rengin (2)Yıldız, Öykü Ezgi (2)Çelik Varol, Merve (2)... View MoreSubjectNew Media (5)Yeni Medya (5)Social Media (3)Brand (2)Colors (2)Communication Arts (2)Digital art (2)Digital Society (2)Dijital sanatlar (2)Dijital Toplum (2)... View MoreDate Issued2010 - 2020 (29)2002 - 2009 (6)Has File(s)
Yes (35)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS