• Anasayfa
  • Hakkında
  • Politika
  • İletişim
    • Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Gelişmiş Arama
Ara 
  •   Ana Sayfa
  • Meslek Yüksekokulları / Vocational Schools
  • Grafik Tasarım Önlisans Programı / Graphic Design Associate Program
  • Ara
  •   Ana Sayfa
  • Meslek Yüksekokulları / Vocational Schools
  • Grafik Tasarım Önlisans Programı / Graphic Design Associate Program
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Aramanızla eşleşen bölüm veya koleksiyonlar

Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums [1]

Grafik Tasarım Önlisans Programına ait bildiri, kongre ve sempozyum yayınlarını içerir.

Makaleler / Articles [1]

Grafik Tasarım Önlisans Programına ait makaleleri içerir.

Aramanızla eşleşen öğeler

Küçük Resim

Analysis of The Program Titled ‘‘Mr.Gadgets’’ In The Contex of The Effects of Today’s Media Productions on Development for Early ChildhoodPsikoloji Biliminin Sanatsal Çalışmalar İle İlişkisi Bağlammda Bipolar Bozukluğun Ekspresyonizm'in Öncüsü Vincent Van Gogh'un Eserleri Üzerinden İncelenmesi 

Sansarcı, Emin; Bayram Tuncay, Eylem (2018-06)
Psychology is also dejined as the science of mind so it can prove that it is so important to observe and read the artist' state of mind as a sum of his life experiences and the view of life during the creation of work. For ...
Küçük Resim

The Effect Of Deceptive Advertising On Consumer Behaviors: A Research Gsm Sector 

Çelik, Evren (Int Scientific Conference Sgem, 14, Kilment Ohridsky Blvd, Sofia, 1797, Bulgaria, 2010)
As it is well-known, deceptive advertising has effects on consumer behaviors. This deceptive advertising ads are misleading the consumer perceptions by using demographic characteristics of consumers. They show behavioral ...

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS YayınlarıBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS Yayınları

Hesabım

Giriş

Keşif

YazarBayram Tuncay, Eylem (1)Sansarcı, Emin (1)Çelik, Evren (1)KonuAds (1)aldatıcı reklam (1)Bipolar Bozukluk (1)Bipolar Disorder (1)Consumer Behaviors (1)Deceptive Advertising (1)Ekspresyonizm (1)Expressionisın (1)GSM Sector (1)GSM sektörü (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2010 (1)2018 (1)Mevcut Dosya(lar)Hayır (2)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS