Show simple item record

dc.contributor.advisorZeybek, Işıl
dc.contributor.authorAslan, Eren
dc.date.accessioned2019-09-25T11:25:16Z
dc.date.available2019-09-25T11:25:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11413/5399
dc.description.abstractBu çalışmada, Gemius Araştırma Şirketi'nin 2016 yılında gerçekleştirmiş olduğu araştırmalar kapsamında en çok trafiği bulunan alışveriş sitesinin 2 banner reklam örneğinin tasarımları, dilsel ve görsel göstergeler açısından incelenmektedir. Çalışmanın amacı, online davranışsal reklam etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilen banner uygulamalarının tüketicilerin satın alma kararlarına ne ölçüde etki ettiğini analiz etmektir.
dc.description.abstractThis study examines the designs of two banner commercials, linguistic and visual indicators of shopping sites with the most traffic within the scope of research has conducted by Gemius Research Company in 2016. The aim of the study is to analyze how extent to which banner applications within the context of online behavioral advertising activities affect consumers' purchasing decisions.
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalıtr_TR
dc.subjectReklamcılık
dc.subjectİletişim Bilimleri
dc.subjectAdvertising
dc.subjectCommunication Sciences
dc.titleReklam İletişiminde Dijitalleşme: Online Davranışsal Reklam Kavramı ve Tasarım
dc.title.alternativeDigitalization in Advertising Communication: Concept of Online Behavioral Advertising and Design
dc.typeThesistr_TR
local.journal.startpage1tr_TR
local.journal.endpage112tr_TR


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record